Dit is Chrissie Voorbergen, derdejaars student Bedrijfskunde aan de Avans Hogeschool in Breda. Eind augustus is ze gestart met haar stage bij Coface. Gedurende 5 maanden zal ze een stageonderzoek uitvoeren op de afdeling Projects & Organisation.

Mijn oproep op LinkedIn heeft gewerkt

Chrissie heeft een oproep geplaatst op LinkedIn dat ze op zoek was naar een stageplaats. Deze oproep is gedeeld door iemand die ook connecties heeft met Coface. Via die weg heeft HR Manager Alex Volleman gereageerd op Chrissies oproep. “Hij was niet de enige die op mijn oproep reageerde”, vertelt Chrissie. “Maar van alle bedrijven leek Coface mij het leukst. De website sprak me aan.”

Twintigjarige Chrissie is een sportieve dame. Behalve tennis (zowel dames als gemengd, ook in competitie) is ze veel in de sportschool te vinden. Het werken op kantoor is dus even omschakelen voor haar. “Nu ik thuiskom na een dag zitten op kantoor, wil ik graag in beweging komen.”

Je voelt hier meteen de Brabantse cultuur

Ook reizen gaat ze niet uit de weg. Hoewel ze woont in Barendrecht, heeft Chrissie bewust gekozen voor zowel een opleiding als een stage in Breda. “Hier wordt het ijs snel gebroken, dan ga je meteen mee.” Dat merkte ze ook meteen tijdens haar eerste stageweek bij Coface. “Je voelt hier meteen de Brabantse cultuur. Iedereen wil me helpen en denkt met me mee.” Ze had verwacht dat iedereen druk zou zijn en geen tijd voor haar zou hebben. “Ik sta er echt van te kijken, er is zoveel kennis aanwezig in de organisatie. Collega’s zeggen me “Oh, dan moet je echt eens met die gaan praten” en voor ik het weet heb ik allerlei tips die me enorm helpen bij mijn onderzoek. Zo fijn!”

Een onderzoek naar de klantreis

Tijdens haar stageperiode moet Chrissie voor school dus een onderzoek uitvoeren. “Ik ga me verdiepen in de huidige customer journey van Bedrijfsinformatie klanten”, aldus Chrissie. Een customer journey brengt de reis in kaart die klanten afleggen: van het eerste moment dat ze bedrijfsinformatie van Coface zien, tot het moment dat ze klant zijn en ondersteuning krijgen [red]. “Zodra ik de customer journey helder heb, ga ik onderzoeken welke punten kunnen worden verbeterd. Ik zal dan ook een advies uitbrengen voor optimalisatie van deze kantreis.”

Advies uitbrengen gaat ze vaker doen. In haar laatste studiejaar zal Chrissie 2 opdrachten uitvoeren voor het Bedrijfskundig Adviesbureau (BAB) van Avans Hogeschool. Wij wensen Chrissie heel veel succes tijdens haar stageperiode en alvast met het afronden van haar opleiding.

Wil jij ook stage lopen bij Coface?

Check alle openstaande vacatures op de website van Coface of informeer telefonisch.

Advies of een voorstel op maat?

Bedrijfsinformatie, kredietverzekering, zakelijk incasso.... Wat heb jij nodig om verder te groeien? Wij helpen je graag in een persoonlijk adviesgesprek.

Marieke Steinmetz
Claims & Collections medewerker
076 – 573 7171
Whitepaper totaal

Inzicht in het risico van jouw debiteuren?
Download gratis whitepaper