Dat Breda een aantrekkingskracht heeft die verder reikt dan de Noord-Brabantse provinciegrens, bewijst Chrissie Voorbergen. "Ik woon in Barendrecht, maar heb bewust gekozen voor een stage in Breda."

Coface leek mij het leukst

Ook de keuze voor Coface is heel bewust gemaakt. "Ik had een oproep geplaatst op LinkedIn dat ik op zoek was naar een stageplaats. Die oproep is gedeeld door iemand die ook connecties heeft met Coface. Op die manier heeft de HR Manager van Coface, Alex Volleman, gereageerd op mijn oproep. Hij was niet de enige die op mijn oproep reageerde, maar van alle bedrijven leek Coface mij het leukst. De website sprak me aan."

Even wennen aan het stilzitten

"Op dit moment volg ik de opleiding Bedrijfskunde aan de Avans Hogeschool in Breda. Ik zit in het derde jaar. Eind augustus ben ik gestart met mijn stage op de afdeling Projects & Organisation." Daar is ze de komende 5 maanden bezig met een onderzoek.

"Het werken op kantoor was wel even wennen", vertelt Chrissie. "Ik ben sportief ingesteld. Ik tennis veel, ook in competitie en ben vaak in de sportschool te vinden. Als ik nu thuiskom na een dag stilzitten op kantoor, wil ik graag in beweging komen."

Iedereen denkt met me mee

Ook reizen gaat ze niet uit de weg. "Ik woon in Barendrecht, maar heb bewust gekozen voor een opleiding in Breda. Zodra ik een stageplaats zocht, wilde ik ook in Breda stagelopen. De Brabantse cultuur spreekt me aan, het ijs wordt hier snel gebroken.” Dat merkte ze ook meteen tijdens haar eerste stageweek bij Coface. “Je voelt hier meteen de Brabantse cultuur. Iedereen wil me helpen en denkt met me mee.”

"Ik had verwacht dat iedereen druk zou zijn en geen tijd voor me zou hebben. Ik sta er echt van te kijken, er is zoveel kennis aanwezig in de organisatie. Collega’s zeggen me “Oh, dan moet je echt eens met die gaan praten” en voor ik het weet heb ik allerlei tips die me enorm helpen bij mijn onderzoek. Zo fijn!”

Een onderzoek naar de klantreis

"Zoals gezegd ga ik onderzoek doen naar de customer journey. Dat doe ik concreet voor de klanten van bedrijfsinformatie, één van de producten van Coface. Een customer journey brengt de reis in kaart die klanten afleggen: van het eerste moment dat ze bedrijfsinformatie van Coface zien, tot het moment dat ze klant zijn en ondersteuning krijgen."

"Ik ben begonnen met het bekijken van de huidige klantreis. Daarna ga ik bekijken waar de verbeterpunten liggen, dus hoe de customer journey kan worden geoptimaliseerd. Als ik dat allemaal in kaart heb gebracht, presenteer ik mijn advies aan collega's."

Wil jij ook stage lopen bij Coface?

Check alle openstaande vacatures op de website van Coface.

Advies of een voorstel op maat?

Bedrijfsinformatie, kredietverzekering, zakelijk incasso.... Wat heb jij nodig om verder te groeien? Wij helpen je graag in een persoonlijk adviesgesprek.

Marieke Steinmetz
Claims & Collections medewerker
076 – 573 7171
Omzetverzekerd pop up WP DRA

Ontdek het risico op wanbetaling
Download de whitepaper